קידום אורגני (SEO) –

"Search Engine Optimization"

איך עושים את זה נכון? והאם שווה בכלל להשקיע בזה?

 

אם מתרוצצות לכם בראש המחשבות,
איך האתר שלי יגיע לעמוד הראשון של גוגל? איך עושים את זה נכון? והאם שווה בכלל להשקיע בזה?

הגעתם למקום הנכון!

המושג "קידום אורגני" מתייחס לפעולות שאנחנו עושים בכדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

קיימים מעל 200 פרמטרים שמהם מורכב הדירוג האורגני בגוגל, אך יש 3 גורמים מרכזיים מאוד חשובים שהם הבסיס
לכל אתר אינטרנט כדי להתחיל לקדם אותו.

חווית משתמש באתר – אחד הפרמטרים החשובים הוא חווית משתמש, בשנים האחרונות גוגל מתייחסים יותר ויותר לנראות האתר, זמן השהיה, זמן הטעינה של האתר ועוד. הקפידו להעניק לגולשים שלכם חווית גלישה איכותית ומהירה.

קישורים פנימיים וחיצוניים באתר  הקישורים הפנימיים והחיצוניים באתר עוזרים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, אומנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות.

תוכן באתר  כאשר גולש רושם בגוגל "מקדם אתרים במרכז הארץ" או כל ביטוי אחר הגולש מצפה לקבל מידע רלוונטי למילות חיפוש שהוא הכניס, מנועי חיפוש ובפרט גוגל בעלי אינטרס להציג את האתרים עם המידע הרלוונטי ביותר לגולש.

בעזרת קידום אורגני נכון וחכם תוכלו להגיע ללקוחות שמחפשים בדיוק את השירות או המוצר שאתם מספקים,
לחסוך בהוצאות קידום ולקבל לידים רותחים לעסק שלכם!

באקט וויס אנחנו בדיוק עובדים על כל הפרמטרים שמהם מורכב הקידום האורגני על מנת

  • להביא לך לקוחות חדשים
  • טראפיק איכותי
  • פיתוח נכסים איכותיים שבהם תוכלו לפרסם את העסק שלכם וללא עלויות מיותרות
  • ועוד….

במידה ואתה מעוניין בשירות אתה מוזמן להיכנס למחשבון השירותים שלנו בו תוכל לחשב עצמאית את השירותים בהם אתה מעוניין עבור העסק שלך ואפילו להזמין במחיר משתלם, לחץ על הכפתור

בנוסף אנחנו מזמינים אותך לקבוצת הוואצאפ שלנו, בה תקבל מגוון טיפים ומידע איכותי איך נכון לקדם את העסק שלך, לחץ על הכפתור

או לחילופין השאר פרטים כאן למטה ואחד היועצים שלנו יחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן