קידום אורגני (SEO) –

"Search Engine Optimization"

איך עושים את זה נכון? והאם שווה בכלל להשקיע בזה?

 

ישנם הרבה פרמטרים באתר שלנו שבעזרתם הוא מקודם בגוגל ללא השקעה בקמפיין ממומן. השאלות האלו מתרוצצות לכם בראש, הגעתם למקום הנכון!

אז איך בעצם האתר שלי יגיע לעמוד הראשון של גוגל?

אנסה לפרק עבורכם את הגורמים המשפיעים ביותר על תהליך "קידום אורגני".

 

המושג "קידום אורגני" מתייחס לפעולות שאנחנו עושים בכדי לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

קיימים מעל 200 פרמטרים שמהם מורכב הדירוג האורגני בגוגל, אך יש 3 גורמים מרכזיים מאוד חשובים שהם הבסיס לכל אתר אינטרנט כדי להתחיל לקדם אותו.

חווית משתמש באתר אחד הפרמטרים החשובים הוא חווית משתמש, בשנים האחרונות גוגל מתייחסים יותר ויותר לנראות האתר, זמן השהיה, זמן הטעינה של האתר ועוד. הקפידו להעניק לגולשים שלכם חווית גלישה איכותית ומהירה.

קישורים פנימיים וחיצוניים באתר הקישורים הפנימיים והחיצוניים באתר עוזרים לגוגל להבין את הקשרים העסקיים של אותו אתר, אומנם היום רוב הקישורים הם לא טבעיים וזה מה שהופך את הקידום האורגני לתהליך שמאפשר גם לעסקים קטנים לעקוף חברות גדולות.

תוכן באתר כאשר גולש רושם בגוגל "מקדם אתרים במרכז הארץ" או כל ביטוי אחר הגולש מצפה לקבל מידע רלוונטי למילות חיפוש שהוא הכניס, מנועי חיפוש ובפרט גוגל בעלי אינטרס להציג את האתרים עם המידע הרלוונטי ביותר לגולש.

 

במידה ואתם מעוניינים בשירות, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא ולבדוק את העלות של השירות

או לחילופין להשאיר פרטים כאן למטה ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם בהקדם!

שינוי גודל גופנים