תאוריית הצבעים – מה זה אומר?

תאוריית הצבעים - איך זה עוזר לנו?

ויזואלית מוכרת, זו עובדה חיה ובועטת.

 

אנו קולטים תכנים ויזואליים באחוזים ניכרים מתכנים טקסטואליים, וזו סיבה מעולה להכניס קצת גרפיקה לשיווק שלכם ברשתות החברתיות, אתרים, בלוגים ופלטפורמות נוספות, בהם אתם משווקים ובוחרים לקיים את פעילויות הקידום שלכם.

 מותגים רבים מזוהים בעזרת צבעם ולכן לבחירת הצבע בתהליך המיתוג חשיבות והשפעה גדולה על ההצלחה וההכרה.

כמה דוגמאות לכך:

  • 85% מהרוכשים מוצר מסוים, העידו כי הצבע היה גורם מכריע בקבלת ההחלטה.
  • שימוש בצבע עקבי מעלה ב- 80% את יכולת הזיהוי וההזדהות עם המוצר/ ברנד / מותג.
  • 90% מהחלטות הרכישה מתבצעות ע"ס גורמים ויזואליים.
  • כעסק כדאי להשתמש בתאוריית הצבעים -הרי שכל צבע משדר מסר משלו.

בחנו את האלמנטים השונים לפני, הבינו את משמעותם , התחברו אליהם וביחרו  את אלו שמתאימים לכם, הן מבחינת הנראות והן מבחינת המסרים.

הינה כמה טיפים:

  • שימוש בצבע אחד בגוונים שונים – משדר מראה נקי ומעניין.
  • שימוש בצבעים בעלי ניגודיות גבוהה – משדר מראה צעיר ורענן.
  • שימוש ב3 צבעים משלימים – משדר הרמוניה ותופס את העדיין בצורה רגועה.
 
הסתבכתם? לא יודעים מה מתאים לכם?
השאירו את הפרטים,ואנו נחזור אליכם ונפיח קצת צבע בעסק שלכם.
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

דילוג לתוכן